Pályázat a Tótkomlósi Polgármesteri Hivatal igazgatási ügyintéző munkakör betöltésére
Tótkomlós Város Jegyzője
a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet a
Tótkomlósi Polgármesteri Hivatal
Igazgatási ügyintéző
munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama:
Határozatlan időtartamú közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
Békés megye, 5940 Tótkomlós, Fő út 1.
A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III.7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:
A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet 1. melléklet 14. pontja alatt szereplő hatósági feladatkör.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök, ellátandó feladatok:
- Elvégzi a haszonbérleti és ingatlan adásvételi szerződések kifüggesztésével, valamint a kapcsolódó feladatok végrehajtásával kapcsolatos teendőket.
- Végzi a kereskedelmi hatáskörbe tartozó, a szálláshely szolgáltatással kapcsolatos, oktatási és nevelési intézményekhez kapcsolódó feladatokat.
- Ellenőrzési terveket készít, birtokvédelmi ügyeket intéz.
- Vezeti az Oktatási, Kulturális és Sport Bizottság, a Szociális Kerekasztal üléséről készült jegyzőkönyveket, továbbá azon jegyzőkönyveket, mellyel a munkáltatói jogkör gyakorlója megbízza.
- Vezeti az ASP- és OKNYIR-rendszerekben a munkaköréhez tartozó nyilvántartásokat, azokból adatot szolgáltat.
- Adatokat szolgáltat statisztikai jelentésekhez.
- Kapcsolatot tart a közműszolgáltatókkal, gondoskodik az önkormányzati és intézményi közműszerződések előkészítéséről és végrehajtásáról.
- Közreműködik a beszerzési eljárások lebonyolításában a közműszolgáltatások vonatkozásában.
- Részt vesz a település hulladékgazdálkodásával kapcsolatos tevékenységben, tájékoztatja a lakosságot a hulladékgazdálkodással kapcsolatos tudnivalókról.
- Szociális ügyintézés keretében részt vesz a Helyi Esélyegyenlőségi Program kidolgozásában, felülvizsgálatában és végrehajtásában.
- a Bursa Hungarica pályázathoz kapcsolódó teendők ellátása.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései, valamint az egyéb, szervezetre vonatkozó rendelkezések az irányadóak.
Pályázati feltételek:
· Magyar állampolgárság;
· Cselekvőképesség;
· Büntetlen előélet;
· Középfokú szakirányú végzettség – a közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet 1. melléklet 14. pontja alatt szereplő I. és II. besorolási osztályhoz kapcsolódó végzettségek valamelyike;
· Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások) ismerete;
· Vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatása.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
· Felsőfokú szakirányú végzettség;
· Közigazgatási területen szerzett tapasztalat – Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat;
· Közigazgatási alap- vagy szakvizsga;
· ASP rendszerismeret.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
· Fényképes szakmai önéletrajz;
· Végzettséget igazoló okiratok másolata;
· 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány, vagy igazolás annak megkéréséről;
· A pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázat anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefügő kezeléséhez hozzájárul, azt a pályázati eljárásban résztvevők megismerhetik;
· A pályázó nyilatkozata arról, hogy nem áll fenn vele szemben a Kttv. 84-86. §-ában foglalt összeférhetetlenségi ok, vagy azt a jogviszony létesítését követő 30 napon belül megszünteti;
· A pályázó nyilatkozata arról, hogy vállalja az előírt vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség teljesítését.
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör legkorábban 2022. március 1. napjától tölthető be.
A pályázat benyújtásának határideje: 2022. február 14.
A pályázattal kapcsolatosan további információt dr. Kormányos László jegyző nyújt a +36-68-462-122 (102. mellék) telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
· Postai úton, a pályázatnak a Tótkomlósi Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (5940 Tótkomlós, Fő út 1. ).
vagy
· Személyesen: dr. Kormányos László jegyző, Békés megye, 5940 Tótkomlós, Fő út 1., "B" épület.
Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: IG/241-1/2022., valamint a munkakör megnevezését: „Igazgatási ügyintéző”.
A pályázat elbírálása:
A pályázatokról a polgármester egyetértésével a jegyző dönt. A pályázat kiírója fenntartja a jogot a pályázati eljárás eredménytelenné nyilvánítására.
A pályázat elbírálásának határideje: 2022. február 18.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
· Tótkomlós Város Önkormányzat hivatalos honlapja (www.totkomlos.hu) – 2022. január 28.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.totkomlos.hu honlapon szerezhet.